Kauheeta kun on menkka-viikonloppu, niin mielialat heittelee taas sellasessa vuoristoradassa, että Kullalla on kyllä ollut kestämistä ja kiinnipitelemistä :D (ei sillä etteikö ne muutenkin suht paljon heittelisi (jäikö mulle murrosikäkiukuttelu loppuelämäksi?))

 

No. Viime viikolla oli taas parit vanhojentanssiharkat ja harjoteltiin mm. tangoa. Ehkä mun lemppari tähänastisista:) Siihen sai kunnolla eläytyä ja musiikkikin oli niin dramaattinen, että ihan nauratti.

 

Koeviikko lähestyy, enkä oo pistäny tikkua ristiin koko jakson aikana. Ei vielä stressaa, mutta katotaanpa viikon päästä. Omat murheet tuntuu niin pieniltä, ku kuuntelee Kullan kiireitä ja sitä luku-urakkaa, mikä sitä odottaa kirjotuksiin valmistautuessa. Silti se stressaa vähemmän ku mä. Voin olla varma, et ens vuonna, ku oon samassa tilanteessa, niin mun pääkoppa joutuu aika koetukselle. Joko mä stressaan itteni hermoromahduksen partaalle tai sitten luovutan jo heti kättelyssä enkä lue mihinkään yo-kokeisiin. Molemmissa on hyvät sekä huonot puolensa.

 

Oon monta kertaa nähnyt "pettämisunia". Tarkottaako ne jotain?? Eli siis unessani ihan suoraan petän Kultaani jonkun muun jätkän kanssa. Mutta hassua kuitenkin on, että moraali tavallaan seuraa mua uniin, enkä petä ihan tosta vaan. Tunnen sellasta kutkutusta ja halua, mutta sitten taas tiedän seurustelevani ja epäröin. Joissain unissa se jää siihen epäröintiin, mutta toisissa päädyn petiin, vaikka ymmärrän sen olevan väärin.

Kerran petin exäni kanssa, johon mulla ei ole enää mitään tunteita. Kerran taas Kultani kaverin, johon en voisi oikeassa elämässä kuvitellakkaan koskevani. Mutta muutaman kerran olen uneksinut tanssiparistani. Okei, hän on todella mukava ja ihan hyvän näköinenkin, mutten koe olevani mitenkään ihastunut häneen! Eivätkä nämä ole ainoita.

Tämä on niin kummallista. Rakastan Kultaani mielettömästi. Onko nää silti jotain enneunia? Ens vuonna mä jään tänne ja Kulta lähtee opiskelemaan, niin enkai mä sorru pettämään? Vai onko nää jotain alitajunnan haluja, niinkun ystävämme Freud varmasti sanoisi? Tätä on siis tapahtunut monta kertaa, parilla viime kerralla olen jopa nukkunut Kultani kainalossa ja olemme juuri harrastaneet seksiä, kun sitten nään tällasia unia, wtf!?

Okei, kyllähän me ollaan riidelty paljon, mutta kaikki on aina korjaantunut eikä meillä ole mitään isompaa ongelmaa (mun lievän masennuksen lisäksi). Eli ei nämä unet voi heijastaa mitään huonoa tilannettakaan. Vai kaipaanko mä jännitystä elämääni ja seikkailen unissani maailmoissa, joihin en voisi ikinä oikeasti matkustaa?

 

Näitä pohdiskellen, Sapfo