Edellisen kirjoituksen samana iltana:
Kulta lähetti tekstiviestin, että tulee meille autolla. Söpöiltiin ja höpsöteltiin mun sängyllä ja olin taas vähän aikaa pirteä, iloinen ja onnellinen. Minähän en tiedettävästi pysty pitämään näppejäni irti kundin pöksyistä, joten päädyin antamaan 'hoitelua' Kullalle. Kun hän sitten kysyi, ottaisinkohan minä lastin sisääni, seksihaluni katosivat tuhkana tuuleen. Olenko minä joku siittiösäiliö, jonka avulla miehen vehje pysyy puhtaana ja hän säästyy siivoamiselta? No, eiköhän siitäkin syntynyt muheva kiukuttelu, kun tällätavoin 'ymmärsin' Kultani viestin väärin. En suostunut kuuntelemaan minkäänlaisia korjauksia, ettei Kultani kuulemma asiaa niin ollut tarkoittanut. Kiukuttelukohtauksen aikana Vehje laski, eikä auttanut jäädä haikailemaan sen perään, koska Kulta sanoi joutuvansa lähtemään. No tottakai jäin haikailemaan perään, koska harmitti niin paljon, että koko ilta oli lässähtänyt taas. Kiitos kiukutteluni. Miksei Kulta vain riuhtaissut minua alleen ja sanonut, että ottaa minut nyt samantien? Oltaisiin vältytty siltä, että aivoni alkoivat taas ylitulkitsemaan miehen sangin yksinkertaista lausetta. Lopulta päädyin kyynelehtimään Kullan olkapäätä vasten, että pelkään juttumme kaatuvan takiani. Tottahan se on. Olisi täysin oma mokani. Sekös itkettäisi sitten vielä enemmän, kun tietäisi kaiken olevan oma vika. Ilman kaikkea tätä hässäkkää olisimme harrastaneet täydellistä (no, joskin lyhytkestoista :D) seksiä.
Taidanpa kategorioida blogini Parisuhde-nimikkeen alle, Sapfo :'(